Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Wednesday, December 26, 2012

Terserempak dengan .. ?!!

24-Dec-2012 : Sorry tak sempat nak update semalam sebab nak ceritakan bout semalam.. Aku keluar gi CS (Central Square) dengan Fifi, dia ajak lepak, then aku pun gi la amek Fifi dalam kol 6.30pm macam tuh.. lepas amek Fifi gi anta dia ke Klinik untuk amek MC and then terus ke CS.. masa naik escalator ke tingkat 3, aku nampak Ex aku Amylea dengan BF dia.. you know what, saya terkejut and terus blank seketika.. ada kisah antara kitorang and itu takleh diceritakan disini ^^ .. aku pandang ja dia turun dari escalator tuh sambil berjalan sampai tak nampak bayang dia dah.. aku macam tak puas ati, so aku ajak Fifi patah balik cari dia.. tapi tak jumpa.. agak kecewa jugak la time tuh.. then aku pon balik lepak Kedai Lebai.. and tadi plak tiba-tiba dia call aku, terkejut jugak, ingatkan tak nak call aku lagi da, so aku pon OTP dengan dia.. dia cakap semalam pon dia terkejut nampak aku, and dia pon cuba cari aku balik, dia dok follow belakang aku tapi dia tak berani datang dekat sebab dia takut aku tak layan dia.. why lah dia tak datang tegur aku =.='' why la kita terserempak dengan cara macam neh? hurmmm... katanya kalau dia cuti lagi dia nak datang jumpa aku, entah bila la agaknya tuh.. apa-apa pun aku happy sebab dapat jumpa dia hanya seketika dengan situasi yang tak seberapa nak elok la kan.. hahaha.. harap-harap nanti boleh jumpa dia lagi..

0 comments:

Post a Comment