Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Monday, December 10, 2012

Peluang !

Hi semua, today wanna talk bout PELUANG or in English we call it CHANCE.. Peluang satu perkara yang kita inginkan, tak kira untuk apa jua perkara yang kita mahu, contoh, ingin mendapat peluang dalam kerja, dalam perhubungan, dan juga masa, kalaulah peluang itu boleh dibeli kat TESCO, aku nak beli banyak-banyak dan simpan dalam peti ais, nanti boleh gunakannya banyak kali ^_^kat sini aku nak cerita tentang peluang dalam perhubungan, haha.. 1st time kita menjalinkan hubungan dengan seseorang itu pastinya masa-masa yang kita lalui itu amatlah manis sehingga menjadi kenangan yang sukar untuk kita lupakan, tetapi apabila perhubungan itu terhenti atas sebab-sebab tertentu dan jika kita masih sayangkan perhubungan itu pastinya kita inginkan PELUANG ke-2 dengan motif ingin memperbetulkan perhubungan itu, sometimes kita dapat and sometimes kita takkan dapat PELUANG itu, so hargailah setiap peluang yang kita dapat, kebanyakan yang terjadi dalam dunia masa sekarang ini ialah 'Peluang ke-2 tak seindah peluang pertama' .. tak mustahil peluang ke-2 itu akan menjadi lebih indah dari peluang pertama, tapi persoalanya, mampukah untuk buat sedemikian?
so kesimpulannya adalah, hargailah setiap peluang yang dapat dan do your best for it.. akhir kata dari saya, takey carey and have a good day.. Peace yawws~ ^^v

0 comments:

Post a Comment