Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Sunday, December 23, 2012

K-Popers vs Belieber







Hai! Harineh nak sembang sikit bout K-Popers and Beliebers .. which one side korang? for me of course la K-Popers!! untuk pengetahuan and saya telah menjadi K-Popers sejak saya Form 3 (2005) time tuh kat Malaysia neh mana nak layan K-Pop neh, so aku layan la sorang-sorang, sampai lah 2010 aku nak tergelak bila tengok rami yang baru nak layan K-pop neh ^^ bukan nak mengata la, tapi just happy sebab sejak tuh ramai K-Popers, and after that datang pulak si Justin Bieber neh =.='' tak di nafikan beliau memang famous di kalangan wanita dan kanak-kanak, it's okay if for them, tapi for lelaki? =.='' stop right there.. terpulang kat korang la, itu semua atas hak individu masing-masing ^^ saya tetap dengan K-Popers saya ^^ actually apa yang aku nak ceritakan kat sini is about 'Obses' .. ada yang terlalu obses dengan K-Pop, macam baru-baru arituh ada budak tak mengaku dia rakyat Malaysia and mengatakan dia tuh orang Korea? what the fish?!! come on laa, kalau nak cerita bab fanatik K-Pop ini aku orang nya.. haa, tapi janganlah sampai tak mengaku kamu tuh rakyat Malaysia.. Be proud to be Malaysian okay.. and bout si Justin Bieber neh plak, aku tak berapa berkenan dengan dia, entah la, just tak masuk dengan jiwa aku, and sometimes aku ada jugak kutuk-kutuk dia :p hehe.. ramai member aku cuba menghasut aku untuk jadi Beliebers, sorry guys.. saya telah terlanjur dengan K-Pop ^^ hahaha.. Justin Bieber kaler dia Purple ..so aku tak suka Purple ^^ tapi kan ada sorang gurl neh boleh tahan obses dengan Biebers dia.. haha.. kalau aku suka kan someone tuh tak kira lah dia Beliebers or what, ia takkan menghalang aku dari suka dia ^^ hehe.. eh, macam dah lari topik kan? hehe.. haaa, okay, straight to the point, Moral dia kat sini jangan lah terlalu obses dengan sesuatu trend tuh, yang penting ingat siapa diri kita, dari mana kita datang, apa agama kita, apa bangsa kita and ingatlah yang kita neh ada negara sendiri, takyah gatal konon lahir dari negara lain, yang mana lahir kat negara lain tu lain citer laa.. hehe..  so see you guys later okay ^^v

0 comments:

Post a Comment