Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Friday, December 21, 2012

Pilihan yang terbaik . .

Semua orang inginkan yang terbaik untuk hidup mereka, tak kira lah dalam segi pakaian, cara hidup dan macam-macam lagi.. sama juga untuk pasangan hidup kan? tak kira lah kita sayang macam mana pun dekat someone tuh, tapi kalau dia bukan yang terbaik untuk kita pun tak boleh jugakkan? Untuk awak yang berkenaan, yes you.. dunia awak masih jauh lagi perjalanannya.. kalau itu yang awak rasa terbaik untuk awak, saya akan terima.. tak kesahlah siapa pun yang terbaik untuk awak, asalkan dia mampu menjaga awak sebaik mungkin.. done..

0 comments:

Post a Comment