Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Monday, December 17, 2012

Miss you badly ~.~


You know what, even though kita kenal each other tak lama, ermm kira lama la jugakkan, tapi even kita da berpisah macam neh kan, saya tetap tunggu awak lagi, and saya harap awak tak marah kalau saya lama tak contact awak macam dulu.. sbb that's is was so me.. saya memang akan jarang contact dengan EX saya.. tapi kat sini saya nak awak tahu yang saya rindu awak.. walaupun saya tahu awak takkan pernah baca blog saya neh ^^ hope you happy now with your life now.. saya mampu pandang awak dari jauh je skang ^^ I always miss you Miss N

3 comments: