Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Saturday, December 8, 2012

A w a n !


Awan.. Salah satu ciptaan ALLAH S.W.T yang memikat hati aku.. aku suka sangat-sangat tengok awan.. bila aku pandang awan, terasa sangat hati aku tenang secara tiba-tiba.. tak kira lah kat mana aku melihat awan neh, dalam kereta ke, dalam rumah ke, luar rumah ke.. sama je.. awan.. I LOVE YOU SOO MUCH AWAN!! ^_^ walaupun kau jalan pergi tanpa henti, aku akan memandang kamu.. I wanna touch you for once if can, i wanna hug you tightly if can.. you look so fluffy with the white skin you have..

0 comments:

Post a Comment