Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Thursday, May 31, 2012

Feel to be Love ^ - ^


Hey, ape rasa bila diri di cintai? happy? bahgia? adakah perasaan tu datang bila anda di cintai? hahaha, klakar la korang, for me benda tu boleh datang bila2 masa, cukuplah dapat tengok gambar dia pon dah boleh buat aku happy dan rasa bahgia :) tak semestinya dia harus mencintai aku, tapi perasaan u datang bila dia adalah orang yang aku cinta :) tak kira la sakit macam mana pon dia kasi, bila aku dah sayang dia, aku akan tetap menyayangi dia :) hey hey,once again, i wanna you know that I still Love you Capital A :)

0 comments:

Post a Comment