Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Tuesday, May 1, 2012

:'(

Hello, da lame tak sentuh blog, busy sikit ngan kerjaya. dalam masa sebulan neh, terlalu banyak suka-duka yang aku lalui, aku da tak sanggup biarkan hati aku asyik di hiris je *ayat novel tak?* , tak tau nak ckp cmne, aku tak tau ape yg kurang and ape yang lebih. siyes aku cakap. too much noise i heard, i just dun wan to lose person that i really love, but it still lose just like always, mungkin karma untuk aku, sbb sejak dulu mmg da mcm ni, aku smpi da lali dgn perit neh, tpi bila stiap kali jadi, pedih die amat laaaaa terasa, haiizz. that all for today.

0 comments:

Post a Comment