Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Thursday, May 31, 2012

My Adik Angkat :D


 Hello hi! ^-^ Aku da ade adik angkat now, hehe, tak penah pon ade adik angkat, 1st time neh ^-^ name dia Ajan, umo 16, tapi siyesly muka dia ada iras2 adik pompuan aku, hoho ^-^ dun worry adik, i'm right here for ya ^-^ i will treat u just like my own lil sis ^-^ 



Neh la Ajan!^-^ hope aku boleh kasi kasih sayang as abang kat dia ^-^ at least dia ade jugak tempat utk mengadu daripada dia pendam dlm hati. Hey adik, if got anything just tell me keyh! ^-^

1 comments:

  1. Hope korang stay cool tau ? Jangan jadi macam aku and Muhd Azrine Bin Musa , hmm :/

    ReplyDelete