Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Thursday, May 31, 2012

Aku Ingin kamu :)


Capital A, seharunya aku ingin bersamamu kembali, amboi ayat novel :) darah sastera dlm diri aku neh kuat sgt laa, hehe, stiap kali kau menolak aku, hati aku sakit sgt rasa, tpi sebab aku sayangkan kau, luka tu tak kekal lama, sbb perasaan sayang aku kat kau tuh kan kuat sgt laa, dunno why, muehehe, aku tak kesah apa kau nak buat kat aku, mcm aku ckp, aku ade pilihan aku, and kau pon tau kan pilihan aku ape? :) pintu hati aku sentiasa terbuka untuk kau :) dlm ati aku kau masih lagi Izzah aku :)

0 comments:

Post a Comment