Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Wednesday, May 30, 2012

Capital A ( T - T )




Si gadis Capital A, aku da start sayang dia, eventhough baru rapat dlm masa yang singkat, thats mean bukannye aku SUKA just for fun, i really mean it girl :) tpi nak wat cmne kan? memaksa bukan jalan yg sesuai buat kamu dan aku, hahaha :') if ade jodoh ade lah, tpi if 'Kawan' yang kau nak, so let it be, better dari aku terus kehilangan kau kan? :') ntah la, susah la nak lupakan kau macam tu je, time nak melamar kau pun aku da tergagap-gagap nak melamar, takkan semudah ABC je aku nak lupakan kau, kau ade pilihan kau, aku ade pilihan aku, pilihan kau untuk terus menganggap aku sebagai Kawan, tapi pilihan aku untuk terus menyanyangi kau :) hahahaha :') dah biasa dengan perkara macam neh :') once again terjadi lagi :') thanks, i never forget you :')

0 comments:

Post a Comment