Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Friday, November 25, 2011

Perbezaan Kanak2 dan Remaja Dulu dan Sekarang . . .


Wah~ Dunia...Dunia dah maju?? Ya ya ya..dunia dah maju..tapi aku kesian akan Kanak2 dan Remaja zaman sekarang..bukan nak cakap ape..tpi korang sume bole lihat sendiri la(untuk org2 yg se-Zaman dengan aku atau yg lebih tua)..ok,mungkin korang dpt detect sikit je atau korang mmg da nmpk..aku just nk bgtau ape yg aku nmpk..

1- Pandai memaki hamun IbuBapa (zaman aku dulu..ko baru nak kluarkan perkataan yg busuk tuh..Kedebush kene kat pipi..tpi bukan dari MakBapa..dri abang2 dan kakak2)

2- Mencarut (perkataan Bodoh,Ba*i,Pu*ima*,dan se-erti dgnnye mcm dah tak berat untuk budak2 dan remaja zaman sekarang neh gunekan..ade satu hari tuh..aku nmpk sekumpulan budak2 skola dalam van nk ke skola memaki makcik2 yg ade kat situ..perghh..kan tak pasal2 kene penampor ngan aku..)

3-Pergi sekolah sebab IbuBapa ada menjanjikan sesuatu jika mereka pergi? (yg neh aku tak tahan..nk Komputer?pergi skola dlu..nak basikal?pergi skola dulu?nak Camera DSLR?pergi skola dulu?senang kan dorang? bukan nk kate jeles atau ape?mmg kalo IbuBapa tu mampu,tak payah la smpi nak kene pergi skola dulu..kalo tak dpt je malas nk g skola..kemon la..PERGI SEKOLAH UNTUK DIRI SENDIRI,DAN BUKAN NYE UNTUK SESIAPA,KORANG JUGA YANG UNTUNG DI MASA AKAN DATANG!!!)

adeh..kepala tgh pening neh..tak dpt nk update byk2..ade lagi..tpi nnt la..dun worry keyh..

0 comments:

Post a Comment