Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Wednesday, November 2, 2011

My Appa (Father)


Itu dia.. Ayah ku yg tersayang..hmmmm..terigt aku time dok kedah masa darjah 6 smpi tingkatan 5..Aku bersyukur..walaupun Family Ayah aku tak lah semampu org laen,tpi Ayah tetap hantar aku g skola,bagi duet blanja..padahal aku time dok sane tersgt2lah degil..tpi kat Kedah lah aku belajar Berdikari dan juga merasa susah..aku just terkilan bila aku dok ngan Ayah aku dgn Mak dan Adik-Bradik Tiri aku,aku rase mase tuh aku mcm di abaikan,pakaian tak cukup,makan just sekadar ada jee..ye mmg bebas dudok sane..aku tahu..walaupun aku mintak yg bukan2 kat Ayah dulu,walaupun Ayah tak mampu bagi,tpi Ayah cuba sedaye upaye untuk bagi kat aku..aku boleh nmpk jelas sgt2 die bagi kasih sayang die kat aku mase aku cedera parah time kaki aku patah..mase tuh ape yg aku bole buat just terlantar atas katil dan Ayah lah yg uruskan makan minum aku..igt lagi..mase mule2 aku dok Sungai Petani,Kedah(2003) aku mintak basikal BMX(time tu mahal lagi)..kalo tak silap aku time tu harga die RM200..dpt jugak aku Basikal tuh..pakai dlm 2-3 bulan pastu ilang..^_^ kene marah sekejap..hehe..tpi walaupun aku rasa mcm di abaikan kat sana..aku tahu,yg Ayah amek berat psl aku setiap mase..sbb time Tingkatan 5 aku penah wat hal..Lari rumah..time balik skola aku perasan Ayah ronda2 kat skola carik aku..aku pon nyorok2 la time tuh..bukan aku taknak dudok ngan Ayah aku lagi..tpi...ntah lah..secare jujur aku rindukan halaman kat Taman Arked umah Ayah aku tuh..sbb kat situ lah aku dah byk mkn garam..sumpah susah gile idop aku kat sane..tpi aku bersyukur..sbb aku dpt pengajaran dan iktibar mase dudok sane..sekarang neh kalo aku susah mcm mane sekali pon aku boleh idop..^_^..Ok2 ape yg aku nk bgtau kat sini..Walau korang rase family korang benci korang atau tak suke korang..PLEASE..INGATLAH BAHAWA MEREKA SENTIASA SAYANGKAN KORANG.. <3

0 comments:

Post a Comment