Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Thursday, November 10, 2011

Family Day !


7 November 2011,Sg.Chincin,Gombak-Family Day yg terbesar aku rase sedara-mara aku penah buat..mule-aku igt buat antara sedara-mara aku je,rupe-rupenye skali ngan adik bradik atok nye sedara-mara..perghh..ramai die..terkezut aku tgok brooo...tpi,mmg happening!! ^_^


 Haa..time neh semua keluarga kene daftar plak kat situ..hoho..siap kene pakai NAME TAG..hak3..motif nye supaya kitorang kenal sedara-mara yang laen..hoho >_<


 Haha..Anip name nye..lame jugak tak nmpk mamat neh..tpi arituh time Family Day baru nmpk..actually aku je yg jarang balik..hoho.. >_<







 Hehe..Eifa jage abg ngah smpi die tertido..hak3..
 Ade cabutan bertuah lagi..hoho...
 Hoho..Eika dapat Hadiah lah..hoho.. ^_^

 Hahaha..Paling encem lah..Lepas je Family Day tuh..PakLang Din ajak makan Satay pulak kat Perhentian Awan Besar..MMG TERBAEK LAH KAN..
 Hoho..Sepupu dan kakak sedara kesayangan aku neh..

 Haa..neh Abg2 Besar je yg leh lepak skali..hoho..



Perghh!! Nyum~ Nyum~ Sedap tuh~ sekali lagi..THX PAKLANG DIN..you are the best!!

0 comments:

Post a Comment