Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Tuesday, August 14, 2012

Thx to Chillaxers : ' )

Aku mula kenal 'Chillaxers' masa awal Ramadhan, start pada tu kitorang kerap lepak bersama di 'Kedai Lebai' .. for the 1st time yes aku macam malu-malu sikit dengan dorang, tapi now da ok and da selesa dengan new family neh ^_^ aku happy dengan dorang semua, dorang semua bukan macam kawan-kawan melepak yang biasa, macam-macam ragam ada dalam ahli-ahli Chillaxers neh, aku kira baru lagi dalam group dorang neh, tapi dalam masa bulan Ramadhan neh banyak sangat moment suka dan duka yang kitorang lalui bersama, kitorang berbuka sama-sama, hang out sama-sama, main futsal, main badminton, best giler lepak ngan korang.. at least kita tak melepak je kan? ^_^ aku harap sangat korang semua kekalkan keakraban kita semua, aku taknak la just tubuhkan family neh for fun, aku yakin dan percaya yang kita semua boleh jadi One big family ^_^ siyes aku cakap, korang semua memang the best, teruskan Chillaxers.. apa perlu kita buat? kita just Chill man~ ^_^

0 comments:

Post a Comment