Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Sunday, August 12, 2012

Chillax Family




'CHILLAX' .. Kombinasi ayat dari 'Chill' dan 'Relax' maka jadi lah 'Chillax' ^_^ Sebenarnya 'Chillax' neh adalah sebuah Cafe kat Sungai Petani, Kedah .. Kat situ ada Shisha, Live Show, dan Cafe, itu konsep 'Chillax' .. 1st aku dengar mmber aku dok kata "lepak ngan geng2 Chillax" .. aku ingatkan nama geng ke apa =.='' sbb time tuh aku kat KL lagi, then bila balik Sungai Petani, mmber aku bawak lah aku g lepak skali ngan geng-geng Chillax neh, at the 1st time lepak ngan dorang, mmg best gila ^_^ and now aku dah jadi ahli FAMILY 'Chillaxers' .. thx sbb bwk aku jumpa dorang .. Best sgt2 lepak ngan korang ^_^

0 comments:

Post a Comment