Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Monday, December 19, 2011

Hangout with Adik-Bradik !

Hoho.. 14-Dec-2011 ,Hari Offday aku yg paling best and top10 Best Moment I had..hangout ngan Adik-bradik aku..sygnye time tuh Omma keje..tapi..aku rase cam happy je hangout..sbb jarang kitorang hangout same2..kalo ade pon,aku ngan abg aku je..tak pon abg aku ngan adik aku..tapi arituh..sume adik bradik ade..haha..I love you all always ya..harap boleh lagi hangout cam arituh..Alhamdulillah lah sbb di berikan peluang mcm neh..

0 comments:

Post a Comment