Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Tuesday, January 17, 2012

Hehe ... Arituh ade pegi Mandi Air Terjun kat Ampang..ape name tmpt die pon tak igt la..excited sgt sbb da lame tak g mandi air terjun..Ahli2 yg terlibat adelah Aku,AyienMusa,MadShamrin,Damon,dan juga Kak Ngah..and thanks to Damon and Kak Ngah bwk kitorang g mandi kat sane..hehe..


Beware Of Dead? Macam seram je kan? hak3..mati2 aku igt ade Zombie kat situ..hak3..


Actually aku nga konfius neh..mane arah die tunjuk neh?? Adoii.. 

Haha..Candid..Sweet Time wit u guys.. 

Just now aku kat blakang..no kat Depan plak..hoho.. 

Tak bole lari tgok awan..mesti nk amek..tapi tak jelas sgt la..maklumlah..takde Nikon nk amek gamba jelas..just ade Nokia je..Opss!

Aku suke amek gamba! Ngeeee~

#begitulah Awan Nano nano nano nano nano~ 




Thanks guys..da lame aku tak rase hangout cmtu..biase la..hehe u guys know me rite?

0 comments:

Post a Comment