Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Wednesday, December 14, 2011

Home Sweet Home~!

Stelah sekian lama..akhirnya capai jugak slah satu impian aku iaitu nak ade rumah sendiri..so ape yg aku nk buat sume boleh,sbb tu rumah aku dan juga 2 org lagi mmber aku..seronok die tak abes lagi neh..hoho..aku harap kitorang leh stay lame..hope susah senang same2..taknak lah nnt jadi haru-biru..hehe..skang neh try nak usahakan complete kan barang2 rumah..hoho..Gud luck to me and my 2 others friend..^_^

0 comments:

Post a Comment