Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Friday, November 23, 2012

Rindu my BFF :' )

Hampir 3 bulan aku stay kat Kedah neh.. Siyesly aku rindukan BFF aku Mohd Azrine bin Musa dan Ahmad Shamrin bin Ali.. how lah kehidupan dorang kat KL tuh.. Sihat ke dorang? makan cukup tak? dorang ada masalah ke? Terus terang aku kata.. aku lebih sayangkan BFF aku dari Girlfie aku.. sebab aku kenal dorang dulu sebelum aku ada Girlfie.. bukan setakat kenal dulu, tapi kitorang dah pernah hidup dibawah satu bumbung bersama.. kenangan hidup kitorang masa stay dekat Flora Damansara aku takkan lupa, selalu je kenangan tuh lintas di ingatan aku :') macam-macam kenangan ada.. susah senang kitorang tetap bersama.. aku takut bila aku stay Kedah dorang akan ingat yang aku lupakan pasal dorang.. NO! AND NEVER AKU AKAN LUPAKAN TENTANG KORANG!! ingat lagi tak masa kita duduk sama-sama dekat Flora Damansara.. 1st Day kita pindah masuk rumah, masing-masing gembira, walaupun kita stay dengan tak cukup kelengkapan rumah, kita tetap Happy bersama, bila ada masalah, kita sama-sama pening kepala, then kalau malas pikir kita buat party kita bertiga :) Ingat tak yang perut aku melecur dek kene sup maggi kau Ayien :') Habis mengelupur aku, hik hik.. hilang 'Six Packs' aku, nanti kau jawablah dengan bakal Isteri aku kalau dia tanya bout parut neh :P Mad pulak ingat tak macam mana kita tension bila Mad nak tidur? sebab dia akan bukak lagu Skrillex kuat-kuat sampai ke pagi.. ingat tak setiap malam ada je Movie yang kita download kat mamak then balik layan Movie sama-sama.. ingat tak betapa susah hidup kita, tapi orang dekat luar menepek title 'Kita da hidup senang'.. Ingat lagi tak Kak Fara bawak kita bertiga pergi mandi air terjun? Time tu happening.. best giler mandi time tuh.. keluar makan, keluar jalan-jalan, kita keluar sama-sama..kita tak hirau langsung orang mengata kat kita.. sebab dorang tak nampak how kita survive masa dekat Flora Damansara tu.. ingat lagi tak pertemuan kita mula-mula, masa mula-mula aku kenal kau Ayien, aku tension sangat-sangat dengan kau sebab kau pakai nama 'RAIN' as nama Bboy kau, haha.. kita mula rapat masa kau datang dari perak dengan 'Chiki' (Scouter Nouvo S) kau tuh.. then baru beberapa hari bapak kau datang amek 'Chiki' .. time tuh lah kita start habiskan masa sama-sama.. kalau tak sebab kesabaran kau masa tunggu epul habis break masa kita nak g mintak kerja dekat GSC, mesti kita takkan dapat kerja tuh kan? hehe.. kita dapat kerja kat tempat yang sama.. dekat GSC la aku dengan Ayien bertemu dengan Mad.. mula-mula aku tengok si Mad neh diam je orangnya.. kita tanya sepatah, sepatah dia jawab.. makin lama kita makin rapat.. kenangan kerja sama-sama dekat GSC susah aku nak lupakan.. Kita pergi kerja sama-sama, balik kerja sama-sama, abes kerja melepak sama-sama.. masa kau demam teruk, kau call aku suruh belikan Roti Canai ngan Teh Ais.. masa aku sampai rumah Mak Ngah kau, kau dah berselimut kulit harimau dah, hehe.. aku risau gila tentang kau masa tuh.. kerja kat GSC tanpa kau masa tuh siyes sunyi gila.. bosan sangat-sangat kalau kau tak datang kerja.. Tapi bila kita bertiga ada dekat GSC tuh, riuh abes GSC tu dibuatnya.. ada je kerenah masing-masing.. Terlalu banyak kenangan aku bersama Ayien dan Mad.. dah macam adik-beradik dah kitorang..  aku rindu korang weyh!! Aku nak kita jadi BFF sampai bila-bila!! Aku mintak maaf kalau aku ada buat salah dekat korang!! Aku sayang korang.. Aku harap korang baca post aku neh :' ) aku nak korang tahu yang aku rindu and sayang korang :' )

Inilah Mohd Azrine bin Musa :)

Ini pulak Ahmad Shamrin bin Ali :)

2 comments: