Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Sunday, November 18, 2012

No more CHILLAXERS !!

Haha, ingat lagi tak tentang 'Chillaxers' yang aku citerkan tuh? haha.. now it's over.. sangkaan aku salah tentang group tuh.. ingat lain dari lain.. tapi nampaknya sama je dengan geng-geng melepak yang sedia ada.. haha.. masing-masing ada latar belakang masing-masing, perangai masing-masing.. so memang dah boleh jangka benda neh takkan bertahan lama, haha, bila fikir balik, macam nonsense je.. manfaat dia bila semua lepak sekali apa semua bagai.. now bila dah berpecah jadi macam neh laa.. semua entah kemana.. now hidup dengan cara sendiri je senang.. no need fikir bout the others.. susah nak jumpa orang yang betul-betul tahu apa itu makna 'FRIENDSHIP' .. im done ^_^

0 comments:

Post a Comment