Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Friday, June 1, 2012

Keputusan?


Aku tahu kau masih ragu-ragu dengan hati kau, tapi hati aku still membuak-buak inginkan kau, apa sebenarnya yang membuat kau ragu-ragu dengan keputusan kau? cukuplah kau beri aku kesetiaan kau, aku hanya perlukan kasih sayang kau, kesetian kau, kepercayaan kau terhadap aku, dah macam-macam gadis aku tengok, tapi hati aku JUST NAK KAU! kadang-kadang aku rasa kecewa bila kau buat tak endah kat aku, aku tak tahu sampai bila aku mampu bertahan, hanya kau aku inginkan, takde orang lain dah yang mampu buat aku jatuh hati seperti aku jatuh hati kat kau, kau lah yang terbaik untuk aku, aku tak kesah kau macam manapun, sume tu takkan buat aku berpaling dari perasaan aku terhadap kau, memang selama ne perit, pedih, sakit yang aku dapat dari kau, tapi aku still bertahan sampai sekarang, sebab aku takkan berhenti selagi aku tak capai apa yang aku nak, ntah lah.. aku harap kau buat la apa yang kau rasa betul. aku tetap dengan pilihan aku :) aku akan terus menyayangi kau :) walaupun pedih yang aku dapat.

0 comments:

Post a Comment