Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Sunday, October 9, 2011

My K-POP Lover !



SHINee .. yg terdiri daripada 5 org iaitu ONEW(Team Leader) , JONGHYUN , MINHO(Rappers) , TAEMIN , dan KEY .. kalo tak silap aku dorang neh popular dgn lagu dorang yg tajok die RING DING DONG , time tu dorang baru nk naek.. tpi dorang jadi lagi hot dgn single dorang LUCIFER dan start dari situ.. da byk show da dorang buat(bile la nk buat kat MALAYSIA)..


 WOOOOOOOOO!! DAMNNNNN!!! Artis korea yg ttp dlm hati aku.. walaupun dah byk artist K-POP yg baru kluar dan kononnye HOT HOT.. tpi bagi aku RAIN LAGI HOT!! damn.. takde ape nk ckp da psl die nie.. sape2 yg kate diri nye tu minat k-pop,tpi kalo tak kenal mamat ney.. hassisshh.. still bukan peminat k-pop lagi.. Yaa yaa.. Aja Aja FIGHTING RAIN!!



hahaha.. tak cukup dgn ke-popular-an Bi Rain..skang neh siap ade ank murid lagi.. ni haa.. MBLAQ .. anak didik Bi Rain .. tapi aku tak bape berkenan ngan dorang neh..hoho..


WONDER GIRLS !! hoho.. HOT CHICK dari Korea .. auch! hoho.. Start karier dorang dekat Music Bank dgn lagu die "Tell Me" .. time tu igt lagi.. kol 3 pagi something cmtu la.. tgh layan Music Bank.. skali nmpk dorang neh.. ke-esokkannye tros layan.. hoho.. walaupun dorang tak la top sgt.. tapi stiap kali Single dorang kluar.. tros MELETOP cam C4 .. anytime bole jadi HOT.. Saranghae Wonder Girls!!


Ok.. ni plak plakon drama ..name die HAN GA IN .. 1st aku tgok die berlakon dlm drama WITCH YOO-HEE tros aku terpikat ngan die.. hoho.. karakter die dlm tu sbagai Ma Yoo Hee .. die ni garang org nye dlm drama tuh..org yg sgt rumit.. smpi di gelarkan Nenek Kebayan Yoo-Hee.. anyway.. die ni cute laa..

Hurmm.. nnt la sambong lagi keyh.. ^_^ Aja Aja Fighting!!

0 comments:

Post a Comment