Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Sunday, October 9, 2011

Applikasi yang korang gunekan time zaman skolah smpi skrang..



Snaptu .. App(Applikasi @ Application) yg aku slalu gune kat nset aku.. bole ber-FACEBOOK dan ber-TWITTER..Encem oo kalo pakai bnde ni wat update status.. ntah la.. aku suke pakai SNAPTU!!



SKYPE .. aku gune time keje je bnde alah neh .. hehe .. eventhough byk function bole gune .. tpi aku tak bape berkenan la ngan bnde alah neh .. tak best .. tpi tak la tak best sgt ..


YM atau dikenali YAHOO MESSENGER! .. aku lagi suke pakai bnde alah neh.. eventhough bnde neh da lame.. tapi kalo xde bnde neh..tak mungkin ade SKYPE dan seerti dgnnye..ntah la.. tpi aku suke pakai YM berbanding SKYPE ..



FRIENDSTER .. HAHA.. aku daftar patu login hanya sekali je.. lepas tu da x login lagi da.. hoho.. sbb time tu kecik lagi.. so nk edit profile die time rase susah.. so mls nk gune..



MYSPACE .. mesti korang sume penah pakai bnde alah neh kan?? haha.. bnde neh jugak la time dulu2 gune untuk carik jodoh..hak3.. klakar plak bile igt bnde2 lame time gune bnde neh.. so sweet.. >_< ..kire lame gak la aku pakai bnde alah neh.. tpi.. stlah bnde baru da kluar.. tros beralih arah gune bnde tuh.. nk tau ape bnde tuh???

ni lah bnde baru yg aku ckp tuh.. hoho FACEBOOK!!! mule2 pakai.. hari2 nk on9 je.. lagi pun byk bnde bole wat kat FACEBOOK neh.. encem la jugak.. tapi skang neh dah bosan la .. still mencari bnde baru..


HAHA..skang neh tgh mencuba GOOGLE PLUS neh..hoho.. tak khatam lagi menatang ni.. hehe..



Itu je la kot yg aku nk kongsi kan..^_^ Daaaa...

0 comments:

Post a Comment