Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Friday, June 26, 2015

New Life, New Family, New Target

It's been a long time siv tak update. Last post pon about new year 2013, now we in what year? 2015 bro! a lot happen in 2 years from that.. I'm a married man... da jadi laki orang, and one more surprise... da jadi bapak orang jugak! hahaha.. actually mungkin ini takdir hidup aku, mungkin ini jalan cerita hidup aku yang ALLAH S.W.T tulis untuk aku.. even apa yang berlaku sepanjang 2 tahun neh.. i accepted it with my open heart.. syukur pada ALLAH telah hadiahkan aku seorang isteri dan anugerahkan aku dengan seorang anak lelaki.. anak aku comey bak hang! ampa nak tgok? p tgok kat FB aku.. hahaha.. just tetiba teringat dengan blog aku.. it's my diary kan.. hahaha.. i just missed everything.. my old life.. tapi my new life neh happening because of my wife and son ^_^ bye..


This my wedding day.. 9 August 2014


And this is my son.. NUR ADAM RIZQI

0 comments:

Post a Comment