Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Wednesday, May 25, 2011

Antara Aku, Sahabat dan Cinta !!



Haaaaiisshhhh!! at the 1st place aku nk mintak maaf kat my best fren..Sorry sbb tak bgtau ko psl hal ni..mule2 mmg aku nk bgtau..but..you know what? susah sgt tau x? eventho aku tau ko bole bawak bincang  hal ni..tpi bile aku nk bgtau ko,ade je bnde yg menghalang..as u know u got high blood pressure rite? aku tak nk ko blood pressure ko naek lagi..ok..1st aku nk bgtau mcm mane leh jadi cmni..ko tau mcm mane aku frust ngan ex aku dlu..then time tu die ngan ko plak nga gado..die slalu call and text aku untuk tanye ko cmne..mule2 mmg aku rase suke je kat die..but since aku dpt kesan tat ade bnde laen selaen fren antara kitorang..aku tros luahkan kat die..but you know wat Bro?eventho kitorang bersama..x pernah 1 hari pown die x mention name ko kat aku..ko nk tau x?die always tanye pasal kaw bro !!! ko buat la cmne pon kat die,die ttp sayang kat ko bro!! tpi hati aku cam biase terabai dari die..aku x nk ilang mmber coz of girl ok? ko da bole pikir kn..mmg slh aku..and ko nk tau kenape smpai skang aku x bgtau ko yg aku bercinta ngan die? SEBAB DIE STILL CINTAKAN KAW!! mcm mane aku nk bgtau kau sedang kan die bukan milik aku sepenuhnye?? please paham keyh..every day aku sabar..aku tahan..aku SENYUM jew..think bout it dude..mcm ko ckp.."xde bnde yg x bole settle"..eventho ur middlefinger pointed upon my head..aku still syg kn persahabatan kite..

0 comments:

Post a Comment