Labels

RunningMan SBS

"Gameshow dari Korea yang membuat aku ketawa melihat kerenah dorang ^_^ Aigoo.."

Green Lantern

Superhero Hollywood aku ^_^ kacak dan berkaler Hijau >.<

K-ON!!

Anime yang paling aku minati ^_^

BoBoiBoy

BoBoiBoy!! Aku Fans BoBoiBoy!! Ngeee~ ^_^

E-lly

You always be my side, I Love you E-lly~!! :*

Friday, February 11, 2011

Detroit Metal City


DETROIT METAL CITY . . Baru tadi aku beli CD ni..mmber aku yg suwoh aku tgok..cam biase la,mule2 igt x best..di sebab kn cite ni ade kene mengene ngan Gitar,sbb tu aku nk tgok..1st time tadi aku tgok..cite ni mmg GEMPAK!! ..kelakar gilew,sedih pown ade..hoho..Cite ni mengisahkn seorang pemuda yg ingin jadi penyanyi lagu Pop..tapi atas desakan rakan2 nye..die telah menyertai satu band Black Metal..name band dorang Detroit Metal City (DMC)..tpi die x nk jadi cmtu..nk tahu lebih lanjut,korang kene tgok cite ni..harap korang tgok gak cite ni..cite ni mmg TERBAIK!!

0 comments:

Post a Comment